به گزارش ایرنا محمود رضا عراقی روز یکشنبه در کمیته توسعه و برنامه ریزی شهرستان اسدآباد افزود: برخی افراد و رسانه ها به دنبال نادیده گرفتن عملکرد موفق دولت هستند و جایگاه دولت در بخش های مختلف را با معیار ها و استاندارد های بسیار بالا می سنجند و این روش درستی نیست.
وی تصریح کرد: این ترفند را دشمن در جنگ تحمیلی در حملات خود علیه کشورمان استفاده می کرد.
عراقی گفت: سرپوش گذاشتن و جلوه ندادن موفقیت های دولت پسندیده نیست و نباید مردم را با آمار و اطلاعات غلط نا امید و دلسرد کرد.
** مشارکت بخش خصوصی در 22 طرح عمرانی نیمه تمام
معاون عمرانی استاندار در ادامه به وضعیت طرح های عمرانی اشاره کرد و گفت: تاکنون 50 درصد اعتبارات استان همدان تخصیص یافته است و تا پایان سال بخش اعظمی از اعتبارات به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.
وی با بیان اینکه از روش های جدیدی برای مدیریت طرح های عمرانی نیمه تمام استان استفاده خواهد شد، افزود: دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در طرح های عمرانی روش جدیدی است که دولت برای سامان دادن به طرج های نیمه تمام بکار گرفته است.
عراقی خاطرنشان کرد: 170 طرح برای جلب مشارکت سرمایه داران فراخوان اطلاع رسانی شده و سرمایه داران می توانند با سهیم شدن در این طرح ها سرمایه خود را در داخل استان هزینه کنند.
معاون عمرانی استاندار گفت: تاکنون 22 طرح به طور قطعی واگذار شده و بخش خصوصی در حال بهره برداری از این طرحها است.
وی یادآورشد: این طرح ها از سالیان قبل کلنگ زنی شده و به دلیل کمبود اعتبار راکد مانده است و عزم دولت به بهره برداری باشتابتر این طرح هاست.
عراقی از مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان شهرستانها خواست طرح های عمرانی که در راستای اقتصاد مقاومتی و ثمره بیشتری برای مردم دارد را اجرا کنند.
وی تأکید کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و کمبود منابع مالی، مدیران دستگاه های اجرایی باید خود را موظف بدانند با کمترین اعتبار بیشترین بهره وری را داشته باشند.
شهرستان اسدآباد با 110 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/6993
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار دهنده:اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.