احسان مسلمی روز شنبه در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه کتاب استانی در جیرفت به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف مجموعه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان خدمات دهی فرهنگی با بازدهی بالا به مردم هفت شهرستان این منطقه است.
وی افزود: بیشتر وقت مسئولان در زمان برگزاری نمایشگاه صرف مکان آن می شود که نبود دغدغه مکان نمایشگاه می تواند باعث برگزاری هرچه بهتر دیگر برنامه های جانبی شود.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه حاصل همکاری و همفکری دستگاه های اجرایی جنوب استان و سعی شده تمامی معیارهای یک نمایشگاه خوب در آن لحاظ شود.
مدیر چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان گفت: نزدیک به 2 ماه است که به صورت جدی برنامه ریزی هرچه بهتر این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته و همکاران ما در این اداره کل، برای برپایی هرچه بهتر آن تلاش کرده اند تا رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد و اولویت اول هم خدمات دهی خوب و با کیفیت است.
وی افزود: کتاب و کتابخوانی به گروه و سن خاصی تعلق ندارد و هر فرد باید با کتاب زندگی کند تا آینده ای مطلوب داشته باشد.
مسلمی گفت: مطالعه و کتابخوانی باید به عنوان یک نیاز دائمی احساس و روزانه بین عموم مردم رایج و مطرح شود تا افراد جامعه به خواندن و مطالعه ترغیب شوند.
وی بیان کرد: از تمامی نخبگان و مسئولان استان خواستار برنامه ریزی و حمایت از این نمایشگاه را داریم تا بتوانیم این رویداد فرهنگی را با شکوه تر از گذشته برپا کنیم.
نمایشگاه کتاب جنوب استان کرمان امروز (شنبه) با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه جیرفت و سایر مسئولان استانی در شهرستان جیرفت افتتاح شد. این نمایشگاه تا 16 دی دایر است.
جنوب کرمان متشکل از هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، منوجان، عنبرآباد، قلعه گنج، روبارجنوب و فاریاب است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
6003/3028

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.