سیدعلی بحرینی شنبه شب در حاشیه دیدار از طرح های اقتصادی و تولیدی شهرستان شوش به خبرنگار ایرنا افزود:در این واحد که مطالعات آن انجام شده با استفاده از ضایعات باگاس نیشکر ، ظروف سبز سلولزی سازگار با محیط زیست تولید می شود.
وی با اعلام حمایت مجموعه استان خوزستان برای راه اندازی این خط تولید افزود:شهرستان شوش دارای ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف صنعت و کشاورزی است که باید از این ظرفیت ها در راستای ایجاد اشتغال و رونق بخشیدن به تولید به درستی بهره گرفت.
معاون اقتصادی استاندار خوزستان همچنین گفت:وجود نیروی جوان تحصیل کرده در کنار ظرفیت هایی چون زمین خوب ، آب و هوای مناسب این مزیت را به شهرستان شوش داده تا با برنامه ریزی و حمایت مجموعه مدیریت شهرستان نقش بسزایی در اقتصاد استان خوزستان ایفاد کرد.
بحرینی به اجرای طرح های گلخانه ای در شوش به همت جوانان تحصیل کرده این شهرستان اشاره کرد و گفت:جوانان این شهرستان با احداث مراکز گلخانه ای تولید گل هلندی در این منطقه کار غیر ممکن را ممکن کردند.
وی ورود بخش خصوصی به عرصه های نو در تولید از جمله پرورش ماهیان خاویاری ،کارخانه تولید MDF همچنین پرورش گل هلندی را بیانگر ظرفیت بالای شهرستان شوش در زمینه های مختلف برشمرد و گفت:کارهای خوب و منحصربفردی در شهرستان شوش در راستای تولید و اشتغال آغاز شده که نیاز به حمایت دارند.
بحرینی گفت:با اجرای این طرح ها در شهرستان شوش شاهد تحول خوبی در عرصه تولید و اشتغال در استان خوزستان خواهیم بود.
رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش نیز با تشریح طرح های در دست اجرا و پیگیری در بخش صنعت ، کشاورزی و تولید در این شهرستان گفت:حمایت مجموعه مدیریت استان خوزستان نقش مهمی در به ثمر نشستن این طرح ها دارد.
وی اولویت نخست شهرستان شوش را کارآفرینی و رونق بخشیدن به کسب و کار عنوان کرد و گفت: حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نیز مورد توجه مجموعه مدیریت این شهرستان می باشد.
شهرستان شوش با وجود کارخانه های بزرگ کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ، کاغذ پارس ، حریر ، شیر پگاه و نیز کارخانه تولید MDF در کنار ظرفیت های بی شمار بخش کشاورزی ، مهمترین شهر صنعتی و کشاورزی استان خوزستان می باشد.
6068
خبرنگار و انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.