به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری شنبه در نشست تخصصی مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان اظهار داشت: نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها و بنگاه ها باید در جامعه پر رنگ باشد و این امر برای جامعه ضروری است.
وی افزود: اگر این کار طبق برنامه ریزی مدون و براساس تقسیم کار صورت گیرد، بیکاری و فقر و آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت.
جادری تصریح کرد: ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی باید به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شود که در این صورت منجر به افزایش کیفیت تولید و بهره وری نیز خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای عملیاتی کردن این برنامه ها نیاز است کارگروه تخصصی تشکیل شود، اظهار داشت: این موضوع باید به صورت مستمر پیگیری شود و در این کارگروه نیازهای اجتماعی باید اولویت بندی شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان نیز در این نشست با بیان اینکه از منظر اجتماعی مسئولیت به معنای رفتار توام با اخلاق و حساسیت نسبت به مسائل اجتماعی است، اظهار داشت: در بخش مسئولیت گروهی اجتماعی دولت یازدهم بر گسترش و تحکیم تشکل ها و سمن ها تاکید داشته است.
منصور اخلاقی پور اضافه کرد: نوع دیگر مسئولیت اجتماعی مربوط به شرکت ها و بنگاه های اقتصادی است که در قبال جامعه و محیطی و بستری که یک بنگاه و موسسه در آن فعال است، مسئولیت دارد و باید آن را ایفا کند.
اخلاقی پور بیان داشت: اگر این نوع مشارکت ساماندهی شود، با برنامه ریزی مناسب به نتیجه خواهیم رسید.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.