به گزارش ایرنا، حمید کللی فر روز دوشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش در برابر اروند خرمشهر در جمع خبرنگاران افزود: تیم حریف نیز با توجه به اینکه از شانس صعود برخوردار بود برای برد وارد میدان شده بود ولی با این حال موفق به کسب پیروزی نشدند.
وی بیان کرد: اروند خرمشهر یکی از تیم های خوب گروه شاهین بود که استحقاق صعود مستقیم به لیگ دسته یک کشور را داشت ولی در مقطعی با کسب نتایج ضعیف از رسیدن به این مهم بازماند.
کللی فر گفت: بازیکنان شاهین در این دیدار تا زمانی که دیدار 2 تیم شهرداری همدان و شهرداری تبریز مساوی بود با استرس بازی را دنبا کردند ولی با رسیدن شهرداری تبریز به گل برتری که باعث صعود شاهین به پلی آف می شد بازیکنان شاهین با استرس کمتری بازی کردند و توانستند کنترل بازی را بخوبی در دست بگیرند.
وی یادآور شد: تیم شاهین در خط حمله نقطه ضف هایی دارد که برای صعود به لیگ دسته یک باید آنها را برطرف کنیم و با برد برابر حریف خود در پلی آف راهی لیگ دسته یک شویم.
کللی افزود: تیم شاهین در بیرون از خانه با استرس کمتری بازی می کند که همین امر می تواند باعث پیروزی شاهین در دیدار پلی آف شود.
وی گفت: برای کسب نتیجه بهتر در دیدار پلی آف، بازی فردای تیم های شهرداری کاشان و برق نوین شیراز به عنوان حریف های احتمالی خود را زیر نظر می گیریم تا با شناخت کامل از نقاط ضعف و قوت آنها وارد میدان شویم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.