نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:درآمد آب و فاضلاب ارومیه در خود شهرستان هزینه شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، نادر قاضی پور در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه که صبح امروز در سالن خانه جوان ارومیه با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه علی رغم اینکه یک سوم جمعیت آذربایجان غربی ساکن ارومیه هستند اما بودجه این سازمان برای شمال و جنوب استان هزینه می شود،  اگر در آمد شهرستان ارومیه در حوضه آب و فاضلاب در همین شهر هزینه و مصرف شود نه تنها با کمبود مواجه نخواهیم بود بلکه با مازاد درآمد نیز روبه رو خواهیم بود.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و با اشاره به فعالیت  های شبانه روزی این نیرو های تلاشگر خاطر نشان کرد: یقینا اقتدار نیرو های مسلح اقتدار نظام را به دنبال دارد و ملت ایران همواره امنیت پایدار در کشور را  مدیون نیروهای نظامی است.

قاضی پور در خصوص سخنرانی  ترامپ در رابطه با ایران و کره شمالی تصریح کرد: امروزه در جهان سخنرانی ترامپ در خصوص ایران و مسئله برجام که طی دوماه آینده برگزار خواهد شد، مطرح است و در این راستا ملت ایران باید بدانند نتیجه سخنرانی ترامپ هرچه که باشد، رمز موفقیت کشور ایران در وحدت و اطاعت محض از ولایت فقیه است، به طوری که اگر سران سه قوه و مسئولان نیز تابع دستورات رهبری باشند قطعا پیروزی با ایران خواهد بود.

وی در ادامه گفت: تبعیت از امر به معروف و نهی از منکر نیز از مهم ترین عوامل تاثیر گذار دیگر در بقای جامعه اسلامی است که همه باید به این مهم در کشور توجه کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شایعات اخیر فضای مجازی مبنی بر دستگیری دختر رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم هرگز نباید به شایعات فضای مجازی توجه کنند چرا که این فضا قابل اعتماد نبوده و فقط برخی افراد با قلم فرسایی خود باور ها و توجهات مردم را تحت شعاع قرار میدهند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.