به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر همتی روز سه شنبه در همایش اعضای شوراهای امر به معروف و نهی منکر استان که در تالار برق منطقه ای کرمانشاه برگزار شد، هدف خداوند از فرستادن انبیاء و کتاب های آسمانی و ائمه اطهار(ع) را ترویج امر به معروف و نهی از منکر دانست.
وی در ادامه هدف امام حسین (ع) از حرکت به طرف کربلا را نه برای شهادت بلکه برای احیای امر به معروف و نهی از منکر رسول الله (ص) دانست و افزود: چگونه می شود برای شهادت امام حسین (ع) تا 12 شب بر سینه و سر زد ولی برای هدف ایشان که همان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است از ترس هیچ حرکتی نکرد.
همتی، با بیان اینکه جامعه 2 فریضه را که اوجب واجبات است، فراموش کرده اظهار داشت: دروغ گفتن برخی مسئولان هزار بار از 2 تار موی یک خانم منکرتر است.
وی دلسرد کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی را از بدترین نوع منکرها دانست و گفت: رواج خرافه و جهل در جامعه نشانه نبود امر به معروف و نهی از منکر است که به فرمایش مقام معظم رهبری خدا لعنت کند کسی که مردم را امر به معروف و نهی از منکر دعوت می کند ولی خودش عمل نمی کند.
در پایان این همایش از مدیران ادارات و کارخانه هایی که در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در یک سال گذشته عملکرد مطلوبی داشته اند، تجلیل شد.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال ۱۳۷۲ به ریاست آیت الله احمد جنتی شروع به کار کرد و طرح امر به معروف و نهی از منکر در سال ۱۳۸۹ در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.
3209/8066 خبرنگار:عباداله آذرگون ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.