عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت نیرو خبر داد و گفت: رضا اردکانیان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای این وزارتخانه بوده و ماخواهان معرفی ایشان برای وزارت نیرو هستیم.

عدل هاشمی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت:بدون شک در شرایط کنونی، رضا اردکانیان شخصی توانمند، کلان‌نگر، قاطع در تصمیم‌گیری و دارای تجارب درخشان اجرایی ملی و بین‌المللی و مناسب‌ترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه کلیدی است.

وی افزود: دکتر اردکانیان با سوابق زیادی که در کارنامه خود دارد و روحیه انقلابی و جهادی که از او سراغ داریم می تواند وظایف و اهداف وزارت نیرو را به خوبی انجام دهد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است همه متخصصان صنعت آب و برق کشور در انجام امور محوله کمک کار دکتر اردکانیان باشند و با اعتمادی که همکارانم در خانه ملت به او خواهند داشت، هر چه سریع‌تر در وزارتخانه نیرو شاهد انجام کارهای بزرگی باشیم.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: این وزارتخانه نباید فرصت برنامه‌ریزی برای فصل سیلاب در زمستان امسال و فصل پیک مصرف در تابستان آتی و همچنین زمان تنظیم لایحه بودجه سال آینده را از دست دهد.

هاشمی‌پور افزود: از ریاست محترم جمهور تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی اردکانیان به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت نیرو به مجلس شورای اسلامی اقدام کند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.