اسماعیل فرحناک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز جامع سلامت در زمینی به مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع در سه طبقه شامل آزمایشگاه و مرکز جامع سلامت شهری احداث شده و تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: مراحل ساخت ساختمان این مرکز به طور کامل احداث شده و تنها بخشی از محوطه آن باقی‌مانده که پیش‌بینی می‌شود تا ماه آینده به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز یکی از نیازهای ضروری شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ است، اضافه کرد: با افتتاح این مرکز، تمام جمعیت ۹۲ هزار نفری این شهرستان از آزمایشگاه آن و بیش از ۲۲ هزار جمعیت شهری هم از مرکز جامع سلامت آن می‌توانند استفاده و خدمات درمانی دریافت کنند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اظهار داشت: در این مرکز انواع آزمایش‌های تشخیصی، غربالگری و نمونه‌گیری توسط تجهیزات پزشکی و خدمات مشاوره ازدواج، آموزش، مراقبت از زنان باردار، آموزش مراقبت‌های قبل و بعد از زایمان، تنظیم خانواده و مراقبت‌های تغذیه‌ای در مرکز جامع سلامت آن به مردم ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: هم اکنون مرکز شماره یک جامع سلامت شهری و روستایی شهید بشارتی نیز در سطح شهر شاهین‌دژ خدمات بهداشتی به شهروندان ارایه می‌کند.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۲ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی با ۸۶ تخت فعال تنها بیمارستان این شهرستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.