مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پی تماس بهورز روستای «آغاجاری» و اعلام وضعیت جسمانی این مادر باردار، یک اکیپ پزشکی مرکز فوریت‌های ۱۱۵ با یک‌دستگاه آمبولانس به همراهی نیروهای راهداری به این روستا اعزام شدند.

اسماعیل فرحناک با بیان اینکه با تلاش سه ساعته نیروهای راهداری و اکیپ پزشکی مادر باردار به بیمارستان «شهید راثی» منتقل شد، اظهار داشت: خوشبختانه با انتقال به موقع، این مادر با موفقیت زایمان خود را در بیمارستان انجام داده و هم‌اکنون حال مادر و نوزاد وی مساعد گزارش شده‌است.

وی اظهار داشت: امسال ۱۰ مادر باردار در این شهرستان که در محاصره برف و کولاک بودند با تلاش و همکاری اداره راهداری و نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

روستای «ینگجه» در منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر در بخش مرکزی شاهین‌دژ واقع شده‌است و بیش از ۳۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد.

بر اثر ورود ۲ سامانه بارشی در هفته جاری، بارش برف و کولاک بسیاری از مناطق آذربایجان‌غربی را فرا گرفت که موجب بارش برف و کولاک و مسدود شدن راه ارتباطی بیش از ۲۰۰ روستای استان شد.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۲ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی و ۲۲۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.