جلال غفارزاده در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان، ارتقا کیفیت، ایمنی محصولات تولیدی استان بازدیدهای شبانه روزی از واحدهای تولیدی انجام می‌گیرد افزود: تاکنون ٥١٨ مورد بازرسی توسط کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی از سطح عرضه و واحدهای تولیدی استان انجام شد که ٢٤٥ مورد در شهرستان ارومیه و ٢٧٣ بازدید در سطح شهرستان‌های استان بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون بیش از ٢٢٠ مورد بازرسی در شیفت‌های مختلف از واحدهای تولیدی انجام شده و کنترل ادواری و نظارت بر تولید و پخش محصولات مذکور همچنان طبق برنامه مدون ادامه خواهد داشت.

غفارزاده گفت: با توجه به حساسیت موضوع و شرایط بحرانی کشور در رابطه با اپیدمی کرونا ویروس و اهمیت تولید فرآورده‌های غذایی سالم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در معاونت غذا و داروی آذربایجان غربی جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، علاوه بر داروخانه‌ها، محلول‌های الکلی ضدعفونی کننده و دستکش در واحدهای تولید مواد غذایی و بهداشتی استان نیز توزیع می‌شود.

معاون غذا و داروی آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از ١٢٠٠ لیتر محلول الکلی ضد عفونی کننده و ١٠٠٠ بسته دستکش ١٠٠ عددی در سطح حدود ٤٠ کارخانه و کارگاه تولید مواد غذایی و بهداشتی استان توزیع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.