رییس هیات امنای بیمارستان موقت مهاباد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دستگاه آمبولانس به ارزش ۶ میلیارد ریال از طرف «شهرام امیری» به همراه یک راننده برای استفاده بیمارستان موقت مهاباد و جابه‌جایی بیماران اهدا شده‌است.

کوروش کریمی ضمن قدردانی از مشارکت‌های مردمی در راه‌اندازی این بیمارستان بیان کرد: تمام امکانات مورد نیاز برای تجهیز یک بیمارستان موقت از محل کمک‌های مردمی و خیران این شهرستان تامین شده‌است.

وی با اشاره به اهدای بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک توسط خیران این شهرستان به احداث این بیمارستان ادامه داد: تاکنون بالغ بر هفت میلیارد ریال برای راه‌اندازی ۷۲ تخت این بیمارستان با تایید شبکه بهداشت و درمان هزینه شده‌است.

وی با بیان اینکه بیمارستان موقت تنها برای بیماران این شهرستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند برای کمک به تجهیز و راه‌اندازی این بیمارستان و همیاری با خیّران سلامت کمک‌های خود را به شماره حساب ۸۸۶۷۶۱۹۶۵۱ نزد بانک ملت شعبه مرکزی این شهرستان واریز کنند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در مهاباد، تاکنون جواب آزمایش ۲۸ نفر مثبت اعلام شده که از این تعداد ۱۸ نفر ترخیص و یک مورد نیز فوت شده‌است.

بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۴۶۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و از این تعداد ۳۵ نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.