علی سعیدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: «ناصر عارضی» خیّر تکابی که از تولیدکنندگان عسل طبیعی در تکاب است، جهت حمایت و دل‌گرمی کادر درمانی بیمارستان این شهرستان با شیه‌های عسل از خدمات و زحمات پزشکان و پرستاران قدردانی کرد.

وی بیان کرد: این خیّر، عسل طبیعی را که از کلونی‌های زنبور خود تولیدکرده در ۲۲۰ بسته ۴۰۰ گرمی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به شورای خیّران سلامت تکاب اهدا کرد که بین پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شهدا تکاب توزیع‌شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب ادامه داد: همچنین جمعی از شهروندان تکابی در اقدامی خداپسندانه، اقلام بهداشتی موردنیاز کادر درمانی بیمارستان شهدای این شهرستان از جمله ماسک، دستکش و لباس محافظ مخصوص بخش مراقبت بیماری کرونا را تامین کردند.

سعیدی افزود: شورای خیّران سلامت تکاب آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به بخش مراقبت بیماری کرونا و توزیع اقلام بهداشتی بین کادر درمانی است.

وی بیان کرد: شهروندان و خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی خود جهت مقابله بیماری کرونا را به شماره حساب ۰۱۰۴۴۵۳۴۲۹۰۰۳ و یا شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۳۷۲۴۷۶ به نام شورای خیّران سلامت تکاب واریز کنند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و تاکنون ۱۷ نفر در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، ۱۸ هزار و ۴۰۷ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک هزار و ۲۸۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.