احد هوشمند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره هنری در بخش‌های قصه‌گویی، خاطره‌گویی، اجراهای تصویری، عکس موبایلی و ویدئو سلفی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان و فعالان عرصه هنر می‌توانند آثار خود را در قالب بخش‌های این جشنواره تا ١۵ فروردین ماه جاری تولید و به دبیرخانه جشنواره در حوزه هنری آذربایجان‌غربی ارسال کنند.
وی بیان کرد: «ما با هم کرونا را شکست خواهیم داد»، «خانه بهترین سنگر ما در مقابل کرونا» و «همراهم و هم قسم با مدافعان سلامت» از موضوعات این جشنواره هنری ویژه تمام خانواده‌های ایرانی است.
رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی ادامه داد: مردم می‌توانند در رشته‌های مورد نظر آثار خود را تا پایان تاریخ اعلام شده از طریق فضای مجازی به شماره ٠٩١۴٧٢۴٢۵٩۵ ارسال کنند.
«بیماری کرونا»  امروزه یکی از مهمترین مشکلات بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران است که با تبلیغات صورت گرفته و سوء برداشت‌های عمومی به غیر از یک بیماری، تبدیل به موضوعی وحشت انگیز شده است که در راستای مبارزه با آن هنرمندان می‌توانند با خلق آثار هنری در کنار جامعه پزشکی در مقابله با این بیماری و ریشه کنی آن نقش موثری ایفا کنند.

شیوع ویروس کرونا اواخر ماه دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند؛ این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به پزشک احساس نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.