محمود زمانی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت هفته بسیج در تکاب اظهار داشت: در دوران پرافتخار دفاع مقدس اتحاد و همدلی زیادی در میان آحاد مردم و رزمندگان اسلام جاری و ساری بود به طوری که این همبستگی مانند سد بزرگی در مقابل بدخواهان ملت آنها را با شکست مواجه ساخت.

وی با بیان اینکه ایمان نقطه ثقل حرکت رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله بود افزود: در دوران دفاع مقدس ملت ایران با اتکا به نیروی مردمی بسیج و اصل ایمان به‌ خدا در مقابل مدرن‌ترین تجهیزات دشمنان توانست ایستادگی و مقاومت کند.

وی با اشاره به اینکه ایمان به خدا و پیروی از سیره ائمه اطهار رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از منطق عاشورایی است که به دلیل دارابودن نیروی مردمی بسیج و ایدئولوژی اسلامی بر خلاف سایر انقلاب‌های دنیا ماندگار شده است.

« زمانی»، با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج قوام‌بخش انقلاب اسلامی و محور ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان نظام است.

وی گفت: نیروی مردمی بسیج یک نعمت الهی است که با هوشمندی و تفکرات والای امام خمینی(ره) تاسیس شده و امروز با ایستادگی و غیرت بسیجیان در قله چهل سالگی و رشد و بالندگی قرار دارد.

فرماندار تکاب اضافه کرد: بسیج در چهل سالگی خود تبلور ایمان راسخ، اتحاد و عدالت‌خواهی است و از این‌رو برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند.

سازمان بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و به‌ همین مناسبت از ۲۹ آبان تا ۵ آذر هر سال به نام هفته گرامیداشت بسیج نام‌گذاری شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.