حجت السلام والمسلمین حسن ترابی روز شنبه دردیدارکارکنان نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزارشد افزود: هرساله 31 شهریور یاد آور حماسه بزرگ ملت ایران درمقابل حمله دشمن بعثی به کشوراست.
وی با اشاره به اینکه نظام سلطه واستکبارخاورمیانه را جولانگاه خود می دانست اظهارکرد: کشورهای استکباری همه تجهیزات نظامی خود را دراختیار حزب بعث عراق گذاشتند تا انقلاب اسلامی ایران را سرکوب کند اما با تلاش و دفاع جانانه ملت ایران به همراه بسیجیان و نیروهای مسلح آنها را در رسیدن با اهدافشان ناکام گذاشت.
حجت السلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: اگرامروز دشمنان ایران اسلامی مانند امریکا واسراییل جرات تجاوز را ندارند به خاطر تجربه آنان از دوران هشت ساله جنگ است.
وی یادآور شد: اگردشمن توان سرکوبی انقلاب اسلامی و نظام را داشت هیچگاه کوتاه نمی آمد و ضربه می زد.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: آنچه که سایه جنگ را ازسرملت ایران کم کرده دوران دفاع مقدس و جان فشانی وایثار ملت ایران است.
حجت السلام والمسلمین ترابی گفت: علی رغم اینکه همه قدرت های سلطه گرعالم دست به دست هم داده بودند تا ایران را شکست دهند ولی ملت ایران ضمن اصل عدم وابستگی به دنیای شرق و غرب نشان داد که توان دفاع از خود را دارد.
وی بیان کرد: یکی دیگرازدستاورد مهم دوران دفاع مقدس الگو شدن انقلاب اسلامی ایران برای ملت های ازادی خواه جهان است.
امام جمعه بروجرد اظهارکرد: هدف دشمن از به راه انداختن جنگ تحمیلی شکست و ریشه کن کردن ملت ایران بود که با مقاومت مردم روبرو شد.
حجت السلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: هتاکی های ترامپ به ملت ایران از روی عجز و شکست آنان در مقابل جریان مقاومت اسلامی درمنطقه است.
وی ادامه داد: شکست های سنگین درمنطقه انها را عصبانی کرده و دمشنان به خوبی می دانند که سهم ایران در پیروزی منطقه ممتاز می باشد.
امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران درس ایستادگی، مقاومت، ایثار و شهادت طلبی را از فرهنگ غنی عاشورا گرفته است.
حجت السلام والمسلمین ترابی افزود: ملت ایران عملا به دیگردرس ایستادگی و جهاد در راه خدا را نشان دادند.
فرمانده تیپ24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرساله در 31 شهریورماه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته می شود.
سرهنگ علی احمد فیض الهی افزود: امنیت پایدارامروز انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا ورشادت های رزمندگان است.
وی اظهارکرد: سال ها مناطق و ارتفاعات شمال غرب وغرب ایران در دست منافقان بوده که امروز پاکسازی شده و امنیت کامل در آنها حکم فرما است.
فرمانده تیپ 24 بعثت نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: گروهک های تروریستی درمناطق مختلف درغرب و شمال غرب سرکوب شده اند.
سرهنگ علی احمد فیض الهی بیان کرد: جنوب شرق ایران نیز توسط گروه 24 بعثت مستقر است و با معاندین و‌تکفیری ها مبارزه می کنند.
وی ادامه داد: امروز شرکت رزمندگان گروه 24 بعثت درعملیات های برون مرزی از افتخارات مردم بروجرد است.
فرمانده تیپ 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی نیز با آمادگی کامل درماموریت های خاص شرکت می کند و در برابر هرگونه تجاوزدشمن با اقتدار ایستاده است.
سرهنگ علی احمد فیض الهی تاکید کرد: پادگان مهندسی ارتش جمهوری اسلامی در بروجرد با تربیت نیروهای متخصص مقتدرآمادگی لازم برای برای مقابله با تهاجم دشمنان را دارد.
وی افزود: نیروی انتظامی نیز با برقراری امنیت شهرستان درحال خدمت رسانی به شهروندان بروجردی است.
فرمانده تیپ 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز اتحاد و همدلی باعث پیشرفت است و همه باید با پیروی از ولایت و رهبری دل شهدا و خانواده های آنان را شاد کنیم.
سرهنگ علی احمد فیض الهی اظهارکرد: امروز روز جهاد در راه پیشرفت نظام است و باید با کار مضاعف این مهم را فراهم کنیم.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.