به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز شنبه در همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در خوی افزود: امکانات دوران دفاع مقدس با امکانات امروز کشور قابل مقایسه نیست ولی کشور توانست با عزم مردم و مسوولان مشکلات را پشت سر بگذارد و این موضوع نباید فراموش شود.
وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) به مردم اعتقاد داشت و آنان را پشتوانه نظام اسلامی و مهمترین عامل پیروزی انقلاب می دانست و در نهایت با رشادت و ایثارگری های جوانان این انقلاب پیروز شد.
وی ادامه داد: انقلاب های بزرگی در دنیا مانند انقلاب های فرانسه و انگلستان شکل گرفته که در بین آنها می توان به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد که معادلات سیاسی را در دنیا بر هم زد.
وی در ادامه به عظمت پیشرفت های 40 ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: صلابت و عزت کشور در سایه اسلام است؛ ملتی که شهادت را عزت بداند این ملت سربلند است که مردم ایران از زمره این ملت ها است.
حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی به نبود قدرت اتحادسازی در آمریکا اشاره کرد و افزود: هم اکنون ناتو و سازمان ملل به معنای واقعی وجود ندارد زیرا آنها همگی ابزار آمریکا می باشند و در مقابل این عظمت، انقلاب است که آنها را دچار مشکل کرده است.
وی با بیان اینکه مقاومت در برابر تهدیدها ضروری است از مدیران خواست تا انقلابی باشند و با روش های انقلابی کشور را در این برهه مدیریت کنند.
7125/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.