فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: ایجاد حکومت اسلامی در داخل نظام اسلامی از شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار حبیب شهسواری در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که درسالن اداره برق ارومیه برگزار شد افزود: یکی از شاخصه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایجاد حکومت اسلامی در داخل نظام جمهوری اسلامی است.
سردار شهسواری با اشاره به اینکه قرن ٢٠ مادر انقلاب ها نامیده شده وانقلاب های زیادی باعمر کم در دنیا ایجاد شده است تصریح کرد: ‌در بین این انقلاب های مختلف، انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره ) و یاری خداوند به ماندگار ترین انقلاب در دنیا تبدیل شده و ما اکنون چهل سالگی آن را جشن می گیریم.
وی بااشاره به اینکه انقلاب اسلامی در زمانی ظهور کرد که دنیا به دو بلوک شرق و عرب تقسیم شده بود خاطرنشان کر‌د: ما در زمان فعلی همچون سالهای اول انقلاب پشتیبان انقلاب و رهبری هستیم و آذربایجان غربی با وجود مردم غیور و فداکار خود همیشه سنگربان انقلاب خواهد بود.
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از افتخارات آذربایجان غربی روز دوم بهمن سال٥٧  است که متاسفانه اهل هنر ورسانه آنگونه که باید به این روز توجه نکرده اند.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی همیشه و درحال حاضر در صحنه دفاع مقدس قرار دارد تاکید کرد: دفاع مقدس استان از ٢٤ بهمن ٥٧ که پادگان مهاباد به دست ضدانقلاب سقوط کرد شروع شده و تا امروز ادامه دارد و ملت آذربایجان با صلابت همیشگی مقابل نقشه ها وتوطئه های دشمنان ایستاده اند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.