به گزارش ایرنا، مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی روز سه شنبه در آیین افتتاح ایستگاه خودکار اداره هواشناسی خوی افزود: این ایستگاه با سه میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می رسد.
حبیب عبدلی اضافه کرد: این سیستم با جمع آوری سریع و دقیق اطلاعات و پارامترهای هواشناسی مانند دمای هوا، سرعت باد، جهت باد، تشعشع خورشید، دمای اعماق خاک، مقدار برف و باران، مقدار تبخیر و رطوبت سنجی هوا تمامی عناصر اقلیمی را در خود ذخیره و به نقاط معین ارسال می کند.
سیدمحمدعابدی، فرماندار خوی نیز در آیین بهره برداری از آب 2 روستای بخش صفائیه گفت: طرح تامین آب آشامیدنی روستاهای آغ بلاغ علیا و آغ بلاغ سفلی با اعتبار هشت میلیارد و 900 میلیون ریال و خط انتقال 3.5 کیلومتر به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح 300 خانوار روستایی با جمعیت یکهزار و 300 نفر از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.
همچنین فرماندار خوی در افتتاحی دیگر اظهار داشت: دفتر نمایندگی ثبت احوال در شهر زرآباد و با تجهیز و نصب کف پوش سالن ورزشی این شهر به بهره برداری رسید.
وی افزود: طرح بهسازی معابر عمومی شهر زرآباد با اعتبار سه میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، 12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر استان آذربایجان غربی برگزار می شود.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.