بخشدار خلیفان روز یکشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مطالعات آبرسانی به 141 روستا از توابع بخش مرکزی و خلیفان از طریق تصفیه خانه قدیمی مهاباد به اتمام رسیده است و به مناسبت دهه مبارک فجر عملیات اجرایی آن آغاز شد.
علی بیژن فر بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته برای این طرح بالغ بر 27 میلیارد ریال است که 19 میلیارد ریال آن از اعتبارات استانی و هشت میلیارد ریال آن از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
وی یادآور شد: با توجه به کاهش سطح آب های زیرزمینی، اتمام این طرح می تواند پایداری آبرسانی به روستاهای مهاباد را از طریق آب سد به طور کامل برطرف کند و مشکل تامین آب آشامیدنی و سالم برای شهروندان روستایی مرتفع شود.
بیژن فر گفت: به همین مناسبت پروژه گازرسانی و احداث خط تغذیه ایستگاه TBS روستاهای محور سردشت، به طول 18 کیلومتر نیز آغاز شد.
وی ادامه داد: این طرح با بیش از 62 میلیارد ریال اعتبار شامل 51 روستای بخش خلیفان است که با اتمام آن بیش از چهار هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
امروز همچنین پروژه احداث یک باب مدرسه 12 کلاسه در کوی هژار مهاباد در زمینی به مساحت سه هزار و 400 مترمربع و با 13 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر 61 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح مهاباد با یکهزار و 130 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.