به گزارش ایرنا، سرهنگ جهانگیر انصاری روز سه شنبه در آیین جشن چله در یاسوج به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: وظیفه همگان اعم از علما، روحانیان و مسئولان اجرایی است که صلابت و اقتدار ایران اسلامی را برای مردم بازگو کنند.
وی افزود: انقلاب هم اینک در سن بالندگی است و سران نظام سلطه به طور ملتمسانه خواستار نشستن روی میز مذاکره با دولتمردان ایران هستند.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمنان در چهار دهه اخیر با وجود بکارگیری روش ها و ابزارهای مختلف برای مقابله با نظام و انقلاب دچار شکست شده اند.
سرهنگ انصاری عنوان کرد: استکبار جهانی علاوه بر تحریم و فشار اقتصادی اقدام به راه انداختن جنگ روانی از طریق فضای مجازی برای جدایی ملت ایران از نظام و انقلاب کرده که این توطئه شوم نیز بی اثر می ماند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب خون بهای شهیدان و یادگار امام خمینی (ره) است، ابراز داشت: حفظ نظام واجب بوده و همه در این زمینه مسئولیت دارند.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت ایران برای دفاع از نظام و انقلاب و مقابله با بدخواهان آن تا پای جان ایستاده اند و با هیچ دشمنی تعارف ندارند.
سرهنگ انصاری اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هم اینک به الگویی برای مردم کشورهای اسلامی و غیراسلامی برای مقابله با نظام سلطه تبدیل شده است.
وی افزود: نقش چشمگیر جهاد سازندگی در خدمت رسانی به محرومان و کاهش مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته در دوران پس از انقلاب بر هیچ فردی پوشیده نیست.
سرهنگ انصاری بیان کرد: جهادگران تاکنون در تمامی عرصه ها و زمینه ها موفقیت های ارزنده ای کسب کرده اند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: قبل از انقلاب بحث مکانیزاسیون در بخش های مختلف کشاورزی استان از جمله زراعت، باغبانی، دام، طیور و شیلات وجود نداشت اما هم اینک اقدام های چشمگیری در این راستا انجام شده است.
الیاس تاج الدینی اظهار داشت: پیشرفت های ارزنده 40 سال گذشته کشور و کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد مختلف از جمله حوزه کشاورزی در حالی کسب شده که دشمنان انواع تحریم ها و توطئه ها را علیه ایران به کار گرفته اند.
وی افزود: میزان تولید سالانه انواع محصولات کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از انقلاب حدود 50 هزار تن بوده در حالی که هم اینک به افزون بر 150 هزار تن رسیده است.
تاج الدینی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب هیچ مزرعه پرورش ماهی در کهگیلویه و بویراحمد وجود نداشت اما هم اینک تعداد آنها 235 مورد با تولید سالانه حدود 17 هزار تن است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.