استاندار آذربایجان‌غربی به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی پیامی صادر کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، نقش فعالان این حوزه در امیدآفرینی و خلق و افزایش همدلی بین دولت و جامعه را بسیار مهم و ضروری دانست.
متن پیام به این شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
تحولات سریع و شگرف رخ داده برگرفته از دو حوزه ارتباطات و اطلاعات در جهان امروز، مهر تاییدی است بر اینکه اکنون ارتباطات زیربنای رشد و پیشرفت به‌شمار می‌رود و بهره‌مندی از توانمندی‌های این حوزه می‌تواند بستر مناسبی برای توسعه پایدار و متوازن باشد.
اینک قدرت در گرو برخورداری از کاربردی‌ترین شبکه‌های ارتباطی و دسترسی به اطلاعات و دانش است که در این زمینه، فناوری‌های ارتباطاتی و روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی را در جامعه ایفا می‌کنند.
تلاش‌ها و فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه ارتباطات در اقصی نقاط کشور، خاصه استان آذربایجان‌غربی چشمگیر بوده و دسترسی مردم به خدمات فناوری‌های نوین به عنوان نمادی از مردم سالاری و فراهم نمودن محیط کسب و کار جدید قابل لمس است.
با این وجود، متاسفانه روابط‌عمومی به عنوان محرک توسعه و حلقه واسط مردم و کارگزاران دولتی هنوز به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته است و چه بسا مشکلاتی را در سنوات اخیر به خود دیده است که شایسته واکاوی و درمان فوری است. 
شرایط امروز کشور و لزوم توجه به مقوله امیدآفرینی با رویکرد افتخار به گذشته و از سوی دیگر انعکاس تلاش‌های خادمین مردم در دولت برای آبادانی و توسعه پایدار و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی، بیش از هر زمان دیگری لزوم توجه افزون‌تر به جایگاه  روابط‌عمومی‌ها را نمایان می‌سازد.
بی‌تردید استفاده از خرد جمعی و مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها موجب افزایش سطح آگاهی جامعه از تلاش‌ها و نحوه خدمات‌رسانی شده و نقش دست‌اندرکاران ارتباطی دولتی و بخش خصوصی را در توسعه ملی، پررنگ‌تر و امید به آینده را افزون‌تر می‌سازد.
بجاست اکنون مدیران دستگاه‌های اجرایی با ایجاد بستر لازم برای پیاده‌سازی الزامات موجود در «سند راهبردی روابط‌عمومی‌های  آذربایجان‌غربی» مسیر استفاده از ظرفیت‌های بزرگ این حوزه را برای ایجاد تفاهم و همدلی بیشتر ملی در برشی استانی هموار سازند. 
ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی و تقدیر از فعالان ارتباطات و روابط‌عمومی در استان آذربایجان‌غربی، امیدوارم با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه و تلاش همدلانه بیش از گذشته در جهت امیدآفرینی و توسعه استان سرافراز آذربایجان‌غربی گام برداشته شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.