به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در این پیام با تبریک این روز به فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات ، نوشت : روابط عمومی یک عنصر متصل به همه فعالیت های سازمان و طرف مشورت مدیران و جریانی مخلص ، فداکار و پرتلاش در صحنه های مختلف کار سازمانی است. ‎
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران افزود : معنای راستین روابط عمومی، همتراز عشق ورزیدن به تعهد انسانی و فداکاری و ایثار در جبهه کار است.
استاندار مازندران نوشت : دنیای امروز؛ دنیای مشارکت عمومی و مردمی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی برای شکوفایی و اعتلای اقتصادی است و هیچ دولتی با تکیه محض بر امکانات و ظرفیت های خود و بتنهایی قادر نیست به پیشرفت دست پیدا کند و قله های توسعه را یکی پس از دیگری در نوردد.
وی موفقیت و اثرگذاری در چنین فضایی را در اختیار داشتن رسانه های گروهی به منظور نفوذ در لایه های اجتماع و برنامه ریزی برای افکار عمومی و استفاده از توانمندی ها، ظرفیت ها، منابع و ابزارهای اطلاع رسانی دانست و تاکید کرد : بی تردید توفیق یا عدم توفیق سیاست ها و برنامه های مدیران در فراهم کردن زمینه مشارکت و همکاری مردم؛ مرهون توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان یکی از مهم ترین بسترهای اطلاع رسانی و زنجیره اتصال سازمان ها و نهادها با افکار عمومی است که می تواند تاثیر بسزایی در جلب مشارکت و پاسخگویی به دغدغه های شهروندان و تقویت امید، اعتماد، همدلی و همفکری بیشتر بین مدیران و مردم داشته باشد.
استاندار مازندران نوشت : امروز؛ اطلاع رسانی صرفا در معنای مختصر و محدود ابلاغ و رساندن اخبار و رویدادها خلاصه و محدود نمی شود، بلکه سرعت و سبقت جویی در اطلاع رسانی و به کارگیری شیوه ها و قالب های خلاق، نوین و مبتکرانه خبر؛ جریان خبر رسانی را به ابزاری برای مدیریت فضای اطلاع رسانی و سوق دادن افکار و مخاطبان جامعه به مسیری تبدیل کرده است که دنیای ارتباطات در جست و جوی آن است.
حسین زادگان همچنین در این پیام خطاب به مسئولان روابط عمومی دستگاهها تاکید کرد : روابط عمومی ها با کار متشکل، ایده پردازی و حضور در همه عرصه های فعالیت سازمانی، بهره گیری از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، تکریم ارباب رجوع و رفتاری نیکو، جذب کننده و پسندیده به نقش و جایگاه خود بیش از پیش وقوف داشته باشند.
وی افزود : مدیران نیز با تقویت این جایگاه و تجهیز این واحد مهم در سازمان، زمینه پویایی روابط عمومی ها را فراهم آورند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان رونق تولید نامگذاری شده است، با تلاش مضاعفِ همه دلدادگان به آرمان های شهدا، امام شهدا و انقلاب اسلامی، شاهد توفیق بیش از پیش و روزافزون در بخش های مختلف باشیم.
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.