رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: همایش هم اندیشی برنامه آمایش استان در روز پنجشنبه 12 اردیبهشت در ارومیه برگزار می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ناصر حضرتی در جمع خبرنگاران گفت: این همایش در راستای استفاده از تجربیات مدیران و توان کارشناسی صاحب نظران و دستگاههای اجرایی استان در تدوین برنامه آمایش آذربایجان غربی برگزار می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه داد: در این همایش علاوه بر برگزاری نشست عمومی، 4 پنل اختصاصی در موضوعات امور اقتصادی، اجتماعی، محیطی و برنامه ­ریزی و زیرساخت نیز برگزار خواهد شد که در هر یک ار این پنل­ ها سرتیم­ های مطالعاتی به تشریح نتایج و دستاوردهای خود پرداخته و صاحب نظران استانی نیز به نقد و بررسی این مطالعات اقدام خواهند نمود.
حضرتی اظهار امیدواری کرد این همایش بتواند ضمن جلب مشارکت صاحبنظران توسعه استان به پربارتر شدن مطالعات آمایش استان به مثابه سند بالادستی و برنامه بلند مدت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان بینجامد.
وی گفت: در این همایش که با حضور استاندار آذربایجان غربی، مدیران کل، صاحب نظران دانشگاه ها و کارشناسان دستگاههای اجرایی و کارآفرینان و سازمان­های مردم نهاد (سمن) برگزار خواهد شد، مشاور طرح آمایش استان به تشریح نتایج مطالعات یکساله خود پرداخته و روند این مطالعات را تبیین خواهد نمود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.