رضا طلایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالن ورزشی مورد نظر با این تصمیم استاندار، مجهزتر و در زمین و محل مناسب تری احداث می شود.
وی بیان کرد: تصمیم اصولی و مدبرانه استاندار آذربایجان غربی اقدامی دلسوزانه برای توسعه فضاها و امکانات ورزشی و در دسترس بودن سالن ها برای ورزشکاران و خانواده های آنان بود و تامین زمین مناسب و ایمن در محدوده شهری را به صورت کارشناسی تر به دنبال داشت.
طلایی با بیان اینکه برای احداث این سالن 12 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، ادامه داد: استاندار آذربایجان غربی پس از این تصمیم دستور داد زمین مناسب برای احداث و تجهیز این سالن تامین و اعتبار آن نیز 2 برابر شود.
رییس اداره ورزش و جوانان تکاب اظهار داشت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در جریان سفر چهارشنبه گذشته استاندار در تکاب برگزار شد، 60 میلیارد ریال اعتبار برای احداث سالن طبقاتی کشتی و ورزش های رزمی و سالن ورزشی روستای «گوی آغاج» در محور تکاب - شاهیندژ تخصیص یافت.
طلایی افزود: تصمیم استاندار بر امتناع از کلنگ زنی احداث سالن ورزشی در زمین نامناسب خارج از محدوده شهر و افزایش اعتبار این طرح و نیز تخصیص اعتبار برای احداث 2 باب سالن ورزشی دیگر در تکاب موجب ارتقا شاخص سرانه فضای ورزشی در تکاب می شود.
به گزارش ایرنا، قرار بود عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی سقف کوتاه محله شریف آباد تکاب در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و زیربنای 500 مترمربع با اعتبار 12 میلیارد ریال با حضور استاندار آذربایجان غربی آغاز شود که محمد مهدی شهریاری، چهارشنبه هفته گذشته در آن سفر از کلنگ زنی این سالن ورزشی به علت خارج از محدوده بودن زمین محل احداث خودداری کرد.
تکاب از شهرهای جنوب آذربایجان غربی است که 81 هزار نفر جمعیت و هشت باب سالن ورزشی دارد که چهار هزار ورزشکار در قالب 35 هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.