به گزارش ایرنا، فرماندار تکاب در این بازدید گفت: عملیات احداث این بیمارستان از 12 سال قبل آغاز شده و در سال های گذشته به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و وجود مشکل مالکیت و معارض زمین به کندی پیش رفته است.
علی مکرمی با بیان اینکه این بیمارستان از مهمترین طرح های عمرانی نیمه تمام تکاب است، اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان از سال 1386 آغاز و تاکنون بیش از 160 میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل آن هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این بیمارستان 100 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است، ابراز امیدواری کرد که با تخصیص به موقع این اعتبار، بیمارستان نیمه تمام تکاب در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
فرماندار تکاب ادامه داد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 30 هزار مترمربع با زیربنای 9 هزار و 400 مترمربع ساخته شده است و با تکمیل و راه اندازی آن مشکل کمبود تخت بیمارستانی و ارایه خدمات مطلوب پزشکی و درمانی در این شهرستان رفع می شود.
وی افزود: تجهیزات تخصصی پزشکی مورد نیاز این بیمارستان نیز خریداری شده است و پس از اتمام عملیات عمرانی نصب می شود.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی و نایب رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز/چهارشنبه/ برای حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت توسعه تکاب و کلنگ زنی چند طرح عمرانی از جمله محور تکاب - دندی به این شهرستان سفر کرده اند.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.