به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان غربی در تکاب اظهار داشت: تحریم های ظالمانه آمریکا نباید ملت ایران را به هراس بیندازد و بهترین راهکار در مقابل این اقدام ظالمانه استکبار جهانی، استفاده از این فرصت برای قوی تر، بیدارتر و هوشیارتر شدن ملت ایران است.
وی اضافه کرد: باید وضعیت اقتصادی کشور تا حدی متحول شود که اگر نتوانستیم نفت بفروشیم با مشکل مواجه نشویم.
وی بیان کرد: در حال حاضر کشورهایی که از ما نفت می خرند با برنامه ریزی و تلاش، به پیشرفت دست پیدا کرده اند ولی ما که ذخایر نفتی داریم و صادر کننده این ماده گران قیمت هستیم، مشکلات توسعه ای داریم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای رسیدن به نقطه مطلوب توسعه و پیشرفت و کاهش فاصله کشور با اقتصاد دنیا به ایستادگی و پشتکار، خودباوری و توجه به رونق تولید نیازمند هستیم.
پزشکیان گفت: برای رفع مشکلات باید زد و بندها در کشور برچیده شود و عدالت و انصاف و مشارکت همگانی همواره سرلوحه کارها قرار گیرد.
وی افزود: دولت، مردم و مجلس باید دست در دست هم با اراده ای راسخ و افزایش مشارکت و همکاری در راستای توسعه کشور و رونق تولید گام بردارند.
به گزارش ایرنا، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجان غربی صبح امروز برای حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت توسعه تکاب و کلنگ زنی چند طرح عمرانی صبح امروز /چهارشنبه/ وارد تکاب شدند.
تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.