به گزارش ایرنا شهروز برزگر روز جمعه در آیین افتتاح 38 طرح آبرسانی روستایی آذربایجان غربی که با حضور حسینعلی امیری، معاون رییس جمهوری در روستای زاویه جیک سلماس برگزار شد، افزود: دشمنان این نظام و کشور معیشت مردم و اقتصاد داخلی ایران را هدف قرار داده اند و ملت ایران باید با هوشیاری در مقابل این توطئه دشمنان حرکت کنند.
وی در این جلسه که با حضور استاندار آذربایجان غربی و معاون پارلمانی رییس جمهوری برگزار شد، ادامه داد: همانطور که در جنگ تحمیلی با اتحاد و همبستگی توانستیم این مرز و بوم را حفظ کنیم، باز هم باید ملت ایران در این شرایط حساس متحدانه رفتار کنند.
وی بیان کرد: هدف دشمن با این کار فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت است زیرا مردم رکن اصلی اقتدار و پیشرفت هر کشوری هستند و این نظام و مملکت توسط مردم حفظ می شود.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صبر و حوصله مردم در مقابل فشارهای اقتصادی جواب دندانشکنی به دشمنان خواهد داد و نقشه های آنان را نقش بر آب کرد؛ دشمنان بدانند این مردم تا پای جان پشت انقلاب و نظام ایستاده اند.
فرماندار سلماس نیز گفت: یکی از دغدغه های اصلی دولت توجه به تامین زیرساخت ها در مناطق روستایی به ویژه آب شرب سالم و بهداشتی است.
مرتضی اصغری بیان کرد: خدمت به مردم و تامین امکانات رفاهی آنان از مهمترین اولویت های دولت به شمار می رود و این امر در سلماس نیز با جدیت دنبال می شود.
به گزارش ایرنا در ادامه این آیین با حضور جمعی از مسوولان استانی و معاون رییس جمهوری 38 طرح آبرسانی روستایی در مناطق مختلف آذربایجان غربی به صورت نمادین در روستای زاویه جیک سلماس به بهره برداری رسید.
برای اجرای این طرح ها که 18 هزار و 225 نفر از ساکنان مناطق روستایی را تحت پوشش قرار می دهد، حدود 181 میلیارد ریال هزینه شده است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.