اسمعیل علی میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه حامیان دولت با ایجاد زمینه برای ارائه خدمات بهتر به مردم باید امید را در جامعه احیا کنند، افزود: بی تفاوتی به انتخابات نتیجه ای جز روی کارآمدن افراطی ها نخواهد داشت.
وی با اشاره به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث شد که مجلس شورای اسلامی از دست افراطی ها نجات یابد و چهره ای معقول به خود بگیرد.
وی ادامه داد: نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رویکرد عقلانی خود علاوه بر پیگیری مطالبه های مردم برای توسعه کشور با دولت همدل هستند.
رییس حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی با قدردانی از رویکرد فساد ستیزی استاندار آذربایجان غربی، اضافه کرد: ارائه گزارش عملکرد استانداری در مبارزه با فساد باعث ایجاد امید در جامعه می شود.
وی از حامیان دولت خواست تا برای مقابله با فساد در کنار استاندار آذربایجان غربی باشند و افزود: سلامت اخلاقی و اقتصادی استاندار جدید آذربایجان غربی باعث سربلندی حامیان دولت در استان شده است.
میرزایی، آذربایجان غربی را پایگاهی برای حامیان دولت عنوان کرد و افزود: استقبال 16 هزار نفری از دکتر روحانی در آخرین سفر انتخاباتی وی به ارومیه، علاوه بر نشان دادن وزن حامیان دولت در آذربایجان غربی، امیدی تازه به رییس جمهوری بخشید.
به گزارش ایرنا، حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی بیش از 600 عضو دارد.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.