سرپرست اداره فرآورده‌های طبیعی سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی آذربایجان غربی گفت: یک واحد عطاری غیر مجاز در ارومیه پلمپ شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی فرزاد صیادی‌فر در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌های رسیده مبنی بر فعالیت غیر مجاز یک واحد عطاری و نیز در پی رصد یک ماهه عطاری مذکور، کارشناسان اداره فرآورده‌های طبیعی سنتی و مکمل این معاونت با همکاری پلیس اطلاعات و بازرسی اصناف، موضوع برخورد با این واحد متخلف در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

صیادی‌فر تصریح کرد: با انجام تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که این واحد عطاری در زمینه تهیه و توزیع انواع داروهای دست ساز، تقلبی و قاچاق با ادعاهای موهوم چاقی و لاغری کمک جنسی و... که حاوی ترکیبات روانگردان، مخدر و کورتون و ... می باشند؛ فعالیت می کند.

سرپرست اداره فرآورده‌های طبیعی سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی آذربایجان غربی گفت: در بازدیدهای بعدی در معیت پلیس اطلاعات و بازرسی اصناف، بازرسی ضابطین قضایی از واحد مذکور1980 قلم داروی دست ساز، قاچاق و تاریخ گذشته به ارزش ریالی 63 میلیون و 660 هزار ریال توقیف و واحد متخلف با درخواست معاونت غذا و دارو و دستور دادستانی پلمپ و به مرجع قضایی ارجاع گردید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.