سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از کشف 28 میلیارد و 333 میلیون ریال کالای قاچاق طی یک ماه گذشته توسط ماموران مرزبانی در استان خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سرهنگ فردین پیری در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات مرزبانی استان اظهار کرد : مرزبانان آذر بایجان غربی طی یک ماه گذشته با بهره گیری از توان رزمی و عملیاتی با انجام 156 عملیات مختلف مرزی، توانستند 20 هزار و 856 لیتر مواد سوختی، 2 میلیون و 405 هزار نخ انواع سیگار قاچاق، 17 جفت کیف و کفش زنانه، 55 هزار و 750 قلم دارو، 299 هزار دلار، 21 هزار یورو، 84 هزار لیر، 9 میلیون دینار ارز قاچاق، 79 ثوب البسه، 179 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 15 راس دواب، 5 هزار عدد مواد محترقه و... از قاچاقچیان کشف کنند.
سرپرست مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری 107 قاچاقچی و توقیف 31 دستگاه خودرو، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را 28 میلیارد و 333 میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: مرزبانان استان با افراد سودجو و فرصت طلب با عزمی راسخ با آنان برخورد خواهند کرد و این کشفیات نشانگر تلاش و زحمات شبانه روزی ماموران مرزبانی در جهت برخورد با قاچاق کالا بوده و ان شاءالله روز به روز شاهد پیشبرد این امر خواهیم بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.