نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه افکنی باید محور اصلی راهپیمایی22 بهمن باشد.

حجت الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری در گفت  و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، راهپیمایی 22 بهمن را تجلی وحدت ملت توصیف و تصریح کرد: آحاد مردم باید حفظ وحدت در جشن چهل سالگی انقلاب را محور قرار دهند و با دوری از سر دادن شعارهای جناحی و تفرقه افکن از هرگونه سو استفاده دشمنان از این جشن ملی برعلیه نظام جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره با طرق مختلف نظیر تحریم ها و ایجاد جنگ روانی در صدد تضعیف همبستگی نظام مقدس جهموری اسلامی و مردم جامعه بوده است تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از طوفان حوادث و توطئه های دشمنان در طول چهل سال گذشته سرافراز خارج شده است و مراحل بلوغ خود را طی کرده است، امروز برهم زدن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به خیال خام و واهی برای ایادی استکبار تبدیل شده است.

حجت الاسلام شبستری پشتیبانی مردم و داشتن خواستگاه مردمی انقلاب اسلامی ایران را مهم ترین عامل تداوم اقتدار نظام در طول چهل گذشته توصیف و خاطرنشان کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی کنونی که عمدتا نشات گرفته از برخی سو مدیریت های مسولان کشور است مردم همواره پشتیبان نظام بوده هستند و خواهد بود که تقدیم صدها هزار شهید در طول چهل سال انقلاب و در عرصه های مختلف خود شاهدی بر این ادعاست.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش بی بدیل ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) را از دیگر عوامل استواری نظام در 40 سال گذشته برشمرد و اظهار کرد:نقش هدایتگری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در بزنگاه ها و برهه های حساس نظام نظیر فتنه 88 نقشی غیرقابل انکار و بی بدیل بوده است و همواره با تذکرات و نصیحت های عالمانه شان  اقتدار نظام را در مقابل دشمنان حفظ کرده اند.

وی  اضافه کرد: همچنان که مردم همواره پشتیبان نظام بوده اند انتظار می رود مسئولین نیز با اقدام جهادی و با تدبیرات لازم نسبت به حل مشکلات مردم جامعه به ویژه در عرصه اقتصادی اهتمام کامل داشته باشند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.