به گزارش ایرنا مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز - دوشنبه - همزمان با سراسر کشور دراستان بوشهر نیز آغاز شد.
مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر بوشهر از مقابل بسیج مرکزی در خیابان سنگی آغاز و تا مصلای نماز جمعه این شهر ادامه داشت.
اقشار مختلف مردم بوشهر با وجود بارانی بودن هوا برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن به محل برگزاری این آیین آمده بودتد تا انسجام ملی در لبیک به ندای رهبر انقلاب و دیگر مسوولان نظام را به نمایش بگذارند.
برای جشن چهل سالگی انقلاب همه آمده بودند تا برگ زرین دیگری از افتخار آفرینی و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل جانفشانی اقشار مختلف مردم است را به کارنامه سترگ حماسه آفرینی خود بیفزایند.
بوشهری ها نیز همچون دیگر هم وطنان خود با حمل پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته هایی با مضمون ایستادگی برای تحقق آرمان های انقلاب شعارهای، '22بهمن ماه یوم الله - یوم الله ' ، 'در بهار آزادی - جای شهدا خالی '، ' نه سازش ،نه تسلیم - مرگ بر امریکا ' پیام رهبر ماست ، مرگ بر امریکا را فریاد زدند.
ساحل نشینان خلیج فارس که تاریخ باشکوه آنها آکنده از ایستادگی، مقاومت و مرزبانی است جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور حماسی و وحدت‌ بخش در راهپیمایی 22 بهمن برگزار کردند.
مردم بوشهر بدون توجه به مرزبندی های سیاسی همبستگی ملی را با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن را به رخ دشمنان کشیدند .
بوشهری ها شکوه وحدت، همبستگی ملی، عزت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را در روز 22 بهمن به رخ جهانیان کشیدند و بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
' بهمن، ماه خون است ، امریکا سرنگون است'، ' این منطق قرآن است، مرگ بر امریکا ' ، 'فریاد روح الله است ، مرگ بر امریکا'، ' بانگ مسلمانان است ، مرگ بر امریکا' و این سخن خمینی روح خداست ، هیچ غلطی نمی کند امریکا از دیگر شعارهایی بود که بوشهری ها در راهپیمایی 22 بهمن سردادند.
اجرای گروه سرود دانش آموزی ، گلباران مسیر راهپیمایی توسط بالگرد ، انجام حرکات نمایشی رزمی کاران از جلوه های راهپیمایی بوشهری ها بود.
حضور گسترده اقشار مختلف مردم از جمله دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران به همراه مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی به شکوه مراسم 22 بهمن در بوشهر افزود.
شمار زیادی از خبرنگاران ، عکاسان و تصویر برداران بوشهری نیز حماسه حضور پرشور مردم را ثبت کردند.
راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 38 شهر و 131 روستای استان بوشهر برگزار ‌شد.
سخنران ویژه 22 بهمن ماه در بوشهر محمد باقر قالیباف است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.