به گزارش ایرنا، روز 22 بهمن ماه یادآور تولد انقلاب اسلامی ایران و حماسه آفرینی ملت ایران در تاریخ کشور به شمار می رود، روزی که ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) در برابر طاغوت زمان ایستاد و دست اجانب را از کشور کوتاه کرد.
باران رحمت الهی هم نتوانست مانع حضور پرشور مردم جنوب پایتخت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شود و آنها بار دیگر عشق و وفاداری خود به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساندند.
یکبار دیگر مردم انقلابی و ولایی مردم ری برای حمایت از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب به پا خاسته و شعارهای حمایتی این مردم از مقابل کانون سمیه در خیابان فدائیان اسلام تا میدان ری طنین انداز شد.

** حضور پر شور زنان در راهپیمایی 22 بهمن
زنانی که کودکان خود را در آغوش گرفته با مشت های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر می دادند و با حضورشان در صحنه به کودکان درس استقامت و پایداری می دادند.
کودکان نیز دست در دست مادرانشان با پرچم های کوچک به دست با اشتیاق و شور همزمان با مادران و پدرانشان شعار «الله اکبر»، «مرگ بر صهیونیست» سر می دادند.
زنان در شهرستان ری با حضور حماسی خود بار دیگر تبعیت از ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام و انقلاب را ثابت کردند و سعی کردند تا بصیرت و شناخت را به نسل های دیگر انتقال دهند.
زنان به همراه خانواده میدان رقابت را از مردان ربودند و با سر دادن شعارها همواره مصمم تر از گذشته در این راهپیمایی شرکت کردند.

** تصاویر شهدای مدافع حرم زینت ‌بخش خیابان‌های ری
در آستانه دهه فجر امسال، نصب پایه پرچم به همراه پرچم ایران و عکس شهدای حرم بر روی عمودهای محورها و خیابان های شهرری به همت بسیج شهرداری منطقه 20 تهران انجام شد و فضای محیطی این شهر در این روزها منقوش به پرچم های انقلابی و اسلامی است.
در ابتدای ورودی این شهر نیز پرچم های منقوش به شهدای مدافع حرم در بین جمعیت توزیع می شد و عکس های این شهدا زینت بخش این مراسم شده بود و استقبال جوانان از عکس های شهدا بسیار هیجان انگیز بود.
عده‌ای از جوانان این شهر نیز با نقاشی کردن تصویر شهدای مدافع حرم در راهپیمایی امروز یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

**حضور پر رنگ ورزشکاران
جمعی از ورزشکاران شهرستان ری نیز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه با آرمان‌های رهبر و انقلاب اسلامی، پیمانی دوباره بستند.
ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان و قهرمانان ارزنده ورزش همراه سایر اقشار مردم مشارکت همه جانبه داشته و هم پای مردم غیور و قدر شناس شهرری در مراسم حضور یافتند.
امروز، ورزشکاران در کنار مردم و مسئولان نشان دادند که به ‌خوبی قادرند با بسیج همه امکانات و سرمایه‌های معنوی و مادی و در رأس همه آنها خیل کثیر جوانان پرانگیزه و قابل‌ اعتماد از پس مشکلات برآیند و با حضور پر رنگ خود همچون سالهای گذشته سیلی محکمی به دشمنان بزنند.

** جوانان شورآفرینی کردند
حضور جوانان در راهپیمایی امروز نسبت به سال های گذشته نیز افزایش چشمگیری داشت و این جوانان بودند که بار اصلی شعارهای انقلابی را در شهرری به دوش کشیدند و با حضور در صف های طویل راهپیمایی، علاوه بر طی مسیر به سمت حرم عبدالعظیم (ع)، اقدام به کمک های صوتی و باز کردن مسیر به دیگر افراد را داشتند.
شعارهای انقلابی امسال با حضور گسترده جوانان پرشورتر از گذشته برگزار و ساماندهی شد، و این جوانان بودند که در هر نوع از خدمتی دریغ نکردند و از توزیع پرچم گرفته تا حمل ادوات صوتی و باز گشایی مسیرهای محل عبور کوتاهی نکردند.
جوانان با حضور پرشور خود در این مراسم نشان دادند که همچنان به آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی پایبند هستند.

** حضور حماسی دانش آموزان و کودکان درراهپیمایی
راهپیمایی این روز با حضور دانش‌آموزان عضو تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی و تعداد بسیار زیادی از کودکان به نمایندگی از مهد کودک های این شهر برگزار شدد.
دانشن آموزان با در دست داشتن پرچم های انقلابی، مقام شهدای انقلاب، دفاع مقدس و میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را پاس داشتند.
این دانش آموزان نشان دادند که در برابرهجمه های دشمنان استوارند و هیچوقت در برابر ضربه های فرهنگی خم نمی شوند.

** حضور خادمان آستان عبدالعظیم (ع) در بین راهپیمایان
غرفه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن‌‌ ماه پذیرای مردم انقلابی بود تا میزبانی برای عاشقان ولایت و انقلاب باشند.
این غرفه در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ‌ماه پذیرای حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار است و به آنان خدمات رسانی می کند.

**ایستگاه های صلواتی در مسیر حرکت راهپیمایان
ایستگاه های صلواتی و فرهنگی ویژه یوم الله 22 بهمن در مسیر راهپیمایان شهرستان ری دایر شده و از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی پذیرایی می کنند.
مردم در طول مسیر راهپیمایی با حضور در ایستگاه های صلواتی پذیرایی شده و پس از اندکی استراحت دوباره به راه خود ادامه می دهند.
پذیرایی کنندگان حاضر در ایستگاه های صلواتی با اشتیاق و شور به میان جمعیت آمده و در حالیکه سینی های چای به دست دارند آنها را در بین راهپیمایان توزیع می کنند.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.