به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت حداکثری مردم در این روز، پشتوانه مستحکمی برای دولت، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان به شمار می رود.
وی تصریح کرد: امروزه آمریکا عجز و ناتوانی خود در برابر انقلاب اسلامی را اعلام کرده که این موضوع به دلیل اتحاد و یکپارچگی ملت ایران است.
حجت الاسلام شاهچراغی یادآور شد: به همان میزانی که آمریکا در طول انقلاب افول کرده به همان میزان نظام مقدس جمهوری اسلامی صعود کرده و پله های ترقی و پیشرفت را طی می کند.
وی تاکید کرد: حضور مردم به ویژه نسل چهارم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن ماه موجب ضعف، ناامیدی و شکست دشمنان انقلاب می شود.
خطیب نماز جمعه شهرری به سخنرانی بی نظیر سید حسن نصراله در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزهای خود، فدائیان بسیاری دارد و نصرالله با وجود محبوبیتش از فدائیان رهبر انقلاب اسلامی است.
وی افزود: دشمنان مکتب اسلام و قرآن هم شهامت و شجاعت نصرالله را ستایش می کنند چرا که او از هیچ دشمنی بیم و هراسی ندارد.
حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه نصراله فدایی بودن ولی فقیه را در عمل اثبات کرده است، یادآور شد: او دلیل دشمنی و کینه توزی معاندین انقلاب را استقلال و خودکفایی ملت ایران می داند.
امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود به عفو 50 هزار زندانی توسط رهبر معظم اشاره کرد و گفت: زندانیان آزاد شده فرصت را غنیمت شمرده و تلاش خود را برای داشتن زندگی سالم به کار می گیرند.
امام جمعه شهرری به 19 اسفندماه، سالروز ورود امام خمینی (ره) به شهرری اشاره کرد و افزود: این روز اوج ارادت و حمایت مردم این خطه از تهران به آرمان های امام راحل را نشان می دهد.
وی به رونمایی موشک بالستیک دزفول در روز گذشته نیز اشاره و عنوان کرد: دشمنان بدانند که توان موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی بی نظیر بوده و پاسخی کوبنده به هر حرکت آنها می دهد.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.