حجت الاسلام و المسلمین علی قابل روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها با محوریت مردم و با هماهنگی و مشارکت دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی برگزار می شوند.
این مسئول گفت: افتتاح طرح های عمرانی، خدماتی و کشاورزی و صنعتی در کنار برگزاری نشست های فرهنگی و بصیرتی، همایش های مردمی و مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا و برپایی نمایشگاه ها از جمله برنامه های پیش بینی شده به منظور گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان قزوین هستند.
وی با بیان اینکه مسئولان در ایام الله دهه فجر باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را برای جامعه بویژه نسل نو تشریح و تبیین کنند، اظهار داشت: در کنار پیشرفت های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، استقلال و آزادی و قطع وابستگی به شرق و غرب و مستکبران از مهم ترین دستاوردهای انقلاب ما بود.
حجت الاسلام و المسلمین قابل با بیان اینکه انقلاب اسلامی که بساط رژیم طاغوت را از میان برد دارای ریشه ای قران است،اظهار داشت: مردم میهن ما که از استبداد رژیم ستم شاهی به تنگ آمده بودند در پی احیای ارزش های اسلامی برآمدند و بساط حکومت 2500 ساله شاهی را برچیدند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب های پیش آمده در 40 سال گذشته امروز در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد، اظهار داشت: وجود ولی فقیه و رهبری و همچنین هوشیاری و بصیرت و ولایتمداری مردم ما موجب شده تا انقلاب از گزند توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان مصون باقی بماند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.