رضا عسگری روز دوشنبه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در عرصه‌های علمی، دستاوردهای بزرگی در کشور به دست آمده است.
وی خاطرنشان کرد: در عرصه‌های اقتصادی نیز با توجه به سیاست‌هایی که به‌ویژه طی چند سال اخیر با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است و دهه پنجم مشکلات اقتصادی، پشت سر گذاشته خواهد شد.
عسگری افزود: ما می‌توانیم نه تنها در منطقه حتی در جهان هم شاهد کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشیم و گام‌های بزرگی را در این مسیر برداریم.
فرماندار زنجان تصریح کرد: نکته مهم این است که سرعت رشد و توسعه کشور در دهه آتی بسیار بالاتر از دهه‌های گذشته خواهد بود چون در گذشته به ناچار مجبور بودیم زیرساخت‌هایی را فراهم کرده و نیروهایی را پرورش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروی انسانی مستعد و خوبی در چهار دهه گذشته پرورش یافته و دهه آینده، دهه برداشت از مجموعه اقدامات اثرگذاری است که در گذشته صورت گرفته است.
فرماندار زنجان با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در تمام مقاطع تاریخی خود مرهون حضور مردم بوده است، گفت: امروز هم مردم با حضور دشمن‌شکن خود این پیام را دادند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام وآرمان‌هایی که برای انقلاب اسلامی شکل گرفته هستند.
وی اظهار داشت: مردم طی 40 سال گذشته، هزینه‌های خیلی سنگینی برای وفاداری و پایداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداخت کرده‌اند.
عسگری با بیان این که دشمن از روز اول، تمام تلاش خود را معطوف به این کرده بود که نظام جمهوری اسلامی را با شکست مواجه کند، تصریح کرد: خوشبختانه در دهه گذشته، همواره مسیر رشد، توسعه و ترقی را طی کرده‌ایم و این عزت، روزافزون بوده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: پیام مردم این بوده که همیشه و در هر شرایطی پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و هر اقدامی که بخواهد در مسیری که مردم طی می‌کنند، سدی ایجاد کند هیچکس جلودار نبوده و این مسیر با قدرت ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهر زنجان نیز با حضور پر شور و حماسی قشرهای مختلف مردم و مسئولان از چهار راه امیرکبیر تا امامزاده سید ابراهیم (ع) این شهر برگزار شد.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.