به گزارش روز یکشنبه ایرنا در متن این پیام آمده است: مردم بزرگ شهرستان ملایر نیز همپای دیگر اقشار ملت، با مشارکت گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه 97، برگ زرین دیگری بر حضور حماسی خود در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی افزوده و دیگر بار سردمداران استکبار جهانی را از این مرز و بوم مایوس می کند.
این پیام با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه به حول و قوّه‌ الهی 22 بهمن امسال از آن 22 بهمن‌ های تماشایی خواهد بود، می افزاید: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و ادای احترام به حضرت امام خمینی(ره)، خداوند را شاکریم که توفیق نصیب شد تا چهلمین فجر انقلاب اسلامی را مقارن با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و با عنوان فجر فاطمی، در فضایی آرام و مشحون از حضور توام با شعور مردم مومن و فرهنگ مدار، در شهرها و روستاهای این شهرستان گرامی بداریم.
در ادامه این پیام آمده است: ایامی که با مشارکت مردم و حضور بی بدیل مسئولان کشوری و استانی، با بهره برداری و آغاز به کار دهها طرح عمرانی و صرف صدها میلیارد ریال اعتبار، ایجاد چند صد فرصت شغلی، آموزشی، درمانی و غیره را برای مردم ملایر به همراه داشته و امید است در آینده نزدیک شاهد خیر و ثمرات ناشی از آن در زندگی عموم شهروندان ارجمند باشیم.
این پیام مشترک ضمن تقدیر مجدد از مشارکت گسترده مردم در رویدادها و برنامه های فجر فاطمی، تمامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاصل حضور مستمر و توام با شعور مردم شریف ایران در عرصه های گوناگون دانست.
در این پیام همچنین اظهار امیدواری شده است که مردم شهرستان ملایر نیز همپای دیگر اقشار ملت، مشارکت گسترده و پرشوری همانند سال های گذشته در راهپیمایی 22بهمن ماه داشته باشند.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.