علیرضا اسدی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت ۲۴۱ فقره بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان های جنوب آذربایجان شرقی توسط کارشناسان این اداره انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۴۸۶ فقره بازرسی از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی و بهداشتی  همراه با صدور اخطاریه و جمع آوری محصولات غیر استاندارد  انجام و ۸۳ مورد بازرسی ادواری از تجهیزات شهربازی های این شهرستان ها اجرا شده است.

وی اضافه کرد: ۲۷ مورد بازرسی از سکوهای گازپرکنی، ۶۰۷ مورد نمونه برداری از مراکز تولیدی و ۱۶۹ فقره بازرسی و نمونه برداری از طلا فروشی های این شهرستان ها از جمله اقدامات این سازمان در این منطقه بوده است.

اسدی با اشاره به نظارت های انجام شده بر استانداردسازی آسانسورها در اماکن عمومی و مسکونی مراغه گفت: با بازرسی های انجام شده ۶۷ فقره گواهی استاندارد آسانسور صادر شده است.

وی اضافه کرد: همچنین  پروانه ۲۴۱ واحد تولیدی تمدید، تعلیق یا ابطال شده و ۶۳ گواهینامه انطباق صادراتی شامل انواع محصولات کشمش صادر و برای تعداد ۳۱ فقره نیز گواهی تعیین ماهیت صادر شده است.

اسدی افزود: در این مدت، ۳۳ واحد تولیدی با توجه به شکایات در زمینه تولید محصولات غیر استاندارد توسط کارشناسان حقوقی این سازمان در شهرستان های منطقه پلمپ و برای ۲۲۲ واحد صنفی و تولیدی نیز در زمینه رعایت ضوابط استاندارد اخطار و تذکر صادر شده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.