علیرضا اسدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 270 فقره بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و صنعتی و نیز 939 فقره بازرسی از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی و بهداشتی و 162 مورد بازرسی ادواری از تجهیزات شهربازی های این شهرستان ها انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین 18 مورد بازرسی از سکوهای گازپرکنی، 346 مورد نمونه برداری از مراکز تولیدی و 144 فقره بازرسی و نمونه برداری از طلا فروشی های این شهرستان ها از جمله اقدامات این سازمان در راستای استاندارد سازی و نظارت بر ارائه خدمات مناسب به شهروندان منطقه بوده است.
اسدی با اشاره به نظارت های انجام شده در استانداردسازی آسانسورها در اماکن عمومی و مسکونی مراغه گفت: در این مدت، با بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان این سازمان و شرکت های ناظر بر این امر، 109 فقره گواهی استاندارد آسانسور صادر شده و 230 مورد بازرسی نیز در این زمینه انجام شده است.
وی افزود: در راستای نظارت بر واحدهای صنفی نیز، یک هزار و 955 مورد کنترل و آزمایش ترازوهای مورد استفاده در داد و ستدهای این شهرستان ها انجام شده است.
وی با اشاره به نظارت بر پروانه های استاندارد اجباری در واحدهای تولیدی، اضافه کرد: امسال پروانه 243 واحد تولیدی تمدید شده و 11 گواهینامه انطباق صادراتی شامل انواع محصولات کشمش صادر و برای تعداد 42 فقره نیز گواهی تعیین ماهیت صادر شده است.
اسدی افزود: برگزاری 12 دوره آموزشی برای مدیران کنترل کیفی و 90 جلسه کارگروه های تخصصی در شهرستان های مراغه، ملکان، عجب شیر و هشترود از جمله فعالیت های این سازمان در زمینه آموزش بوده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.