حبیب امین زاده، شنبه شب در نشست مشترک با اعضای انجمن فولاد استان افزود: واحدهای فولادی استان از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و تبیین استراتژی های کارشناسی شده کوتاه مدت و میان مدت برای تامین فرآورده های فولادی و میزان تولید ضروری است.

وی اظهارداشت:جلسات متعددی به منظور ایجاد وحدت رویه و راهکارهای یکپارچه با هدف کنترل قیمت فولاد و رفع مشکلات واحدهای فولادی استان برگزار شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: نیاز واحدهای فولادی استان به تمامی فرآورده های فولادی اعم از ورق، شمش، بیلت و آهن اسفنجی در اسفند ماه تامین می شود.

امین زاده،ادامه داد: مجموعه های فولادی استان نیاز واقعی واحدهایشان را در زمینه تمامی فرآورده های فولادی اعم از ورق،شمش، بیلت و آهن اسفنجی اعلام کنند تا نسبت به تامین آن اقدام شود.

یادآوری کرد: با توجه به اهمیت ایجاد تعادل در زمینه تولید و مصرف فولاد استان، صادرات آهن اسفنجی به دلیل نیاز تولیدکنندگان داخلی ممنوع اعلام شده است.

امین زاده، افزود: با ارائه پیشنهادات کارشناسی و سازنده در حوزه صنایع فولادی و معدنی، اهداف این حوزه اشتغالزا و ارزآور نهایی و در هفته های آتی نیز موضوع نهایی شدن خرید نقدی و خرید از بورس پیگیری می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.