مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی روز سه شنبه در مراسم افتتاح این مرکز با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات رانندگان، دغدغه مسئولان حوزه حمل و نقل است؛ گفت: تا حصول نتیجه نهایی پیگیر خواسته های این قشر هستیم .
منوچهر سلمان زاده گفت: با وجودی که اقداماتی در این ارتباط انجام شده است ولی ما همچنان در تلاشیم مشکلات رانندگان را رفع کنیم.
وی با بیان اینکه صنعت حمل و نقل در سال های اخیر ضعیف مانده است؛ خاطرنشان کرد: در شهرستان بناب با توجه به همراهی مسئولان شرکت های باربری و پیگیری هایی که توسط مسئولان شهرستان صورت گرفت، مشکل خاصی را شاهد نبودیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل آذربایجان شرقی گفت: اگر امروز شاهد راه اندازی مرکز توزیع عادلانه بار در شهرستان هستیم، بخاطر این است که بار بصورت عادلانه و با عدالت در گذشته توزیع نشده است و امیدواریم با توزیع عادلانه، خواسته های شرکت های حمل و نقل و باربری شهرستان تحقق یابد.
سلمان زاده در ادامه با اشاره به افزایش قیمت لاستیک خودروهای سنگین و سایر لوازم یدکی از مسوولان صنعت، معدن و تجارت خواست نسبت به قیمت کالاهای فوق در بازار نظارت بیشتری داشته باشند .
وی همچنین بر ایجاد محل پارکینگ مخصوص خودروهای سنگین در سطح شهرستان تأکید کرد.
فرماندار بناب نیز در مراسم راه اندازی این مرکز با اشاره به وجود برخی کارشکنی ها در توزیع عادلانه بار در شهرستان گفت: با ایجاد این مجموعه تلاش خواهیم کرد با حذف واسطه گری توزیع بار بصورت عادلانه در سطح شهرستان انجام شود.
امین رفیعی ضمن اعلام آمادگی شهرستان برای تأمین زمین مورد نیاز برای ایجاد پارکینگ مخصوص خودروهای سنگین از اقدامات انجمن صنفی رانندگان و مسئولان هشت شرکت حمل و نقل و باربری شهرستان و همکاری آن ها در ایجاد این مجموعه قدردانی کرد.
وی با تأکید بر اینکه دولت خود را موظف به تأمین نیازها و مطالبات رانندگان می داند؛ افزود: تولید و حمل و نقل لازم و ملزوم یکدیگرند و تولید، شرکت های باربری و رانندگان به عنوان 3 ضلع یک مثلث به همدیگر نیازمند هستند و از این رو منافع هر سه قشر باید تأمین شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد عده ای اخلال گر از هر قشری که باشند، برای رسیدن به مطامع شخصی خود خارج از چارچوب تعریف شده قدم بردارند و هدف نهایی این است که منافع شرکت ها و رانندگان بطور مساوی تأمین و واسطه گری حذف شود.
رئیس انجمن صنفی رانندگان بناب نیز در این مراسم گفت: با ایجاد مرکز توزیع عادلانه بار 2 هزار و 329 نفر نوبت دهی شده اند که 2 هزار و 166 نفر از رانندگان حواله های خود را دریافت و یک هزار و 400 دستگاه کامیون بار خود را زده اند.
مصطفی سقزچی عمده مشکل فعلی رانندگان را نبود پارکینگ مخصوص اعلام کرد و از مسئولان اختصاص زمین مورد نیاز برای ایجاد پارکینگ را خواستار شد.
وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه شرکت های باربری و رانندگان اعلام کرد: با راه اندازی مرکز توزیع عادلانه بار بطور 24 ساعته بار در شهرستان توسط رانندگان بارگیری می شود.
رئیس انجمن صنفی رانندگان بناب تأکید کرد: ماندن بار در واحدهای تولیدی و صنعتی به دلیل نبود کامیون خط قرمز ماست و اجازه نخواهیم داد هیچ باری در شهرستان بخاطر نبود کامیون بر زمین بماند.
بناب در جنوب آذربایجان شرقی به علت قرار گرفتن بر سر راه این استان و استان های آذربایجان غربی و کردستان، نقش مهمی را در حمل و نقل منطقه ایفا می کند.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.