حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته ابرکوه افزود: در شرایطی که آمریکا سفارت خود را به قدس منتقل کرده و خشم ملت های مسلمان را برافروخته ، مراسم ابراز انزجار ملت جهان اسلام از رژیم صهیونیستی متفاوت از سالهای گذشته خواهد بود .
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: ملت عزیز و انقلابی ایران اسلامی و مسلمان جهان اسلام در روز قدس قدرتمند تراز گذشته ناقوس مرگ اسرائیل را به صدا در خواهند آورد و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را نوید خواهند داد .
حسینی ادامه داد: امام خمینی (ره) به حق آمریکا را دشمن شماره یک جهان اسلام نامید و با افشای ماهیت استکباری آمریکا، بمب بیداری اسلامی را در جهان اسلام منفجر کرد.
وی یادآورشد :آیین بزرگداشت یاد و خاطره امام (ره) قبل از نماز ظهر وعصر روز دوشنبه 14 خرداد در مسجد جامع برگزار خواهد شد.
7540/
***
امام جمعه اردکان گفت: مردم ایران در روز قدس از ملت مظلوم فلسطین که 70 سال پیش کشورشان تصاحب شده است دفاع می کنند .
به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلیمن سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه اردکان با گرامیداشت روز قدس افزود: در این روز در دفاع از این مظلومان شعار بدهید وعلیه اسرائیل قیام کنید و مردم نقش خود را در هفته اینده نشان خواهند داد .
امام جمعه اردکان اظهار کرد: چهاردهم و پانزدهم خرداد را در پیش داریم که سرآغاز نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب بود و شهدای عزیزی که در پانزدهم خرداد به شهادت رسیدند سند جنایت پهلوی بودند و سند استکبار ستیزی و عزتمندی سند ملت ایران می باشند .
شاکر در ادامه با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت : رهبری الهی از نظر اسلام به سه دوره پیامبران ، امامان و عالمان تقسیم می شود که در زمان غیبت، رهبری دینی بر عهده عالمان دینی گذاشته شده است و این رهبر بی نظیر عالم اسلام و احیا کننده اسلام ناب در روز چهارده خرداد سالگرد رحلتش می باشد .
7544/
***
امام جمعه مهریز گفت: مهمترین مطالبه مردم بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری از مسوولان رسیدگی به مسائل اقتصادی و حل آن است.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه امروز مهریز افزود: فشار اقتصادی و تورم بر دوش مردم بسیار سنگینی می کند و راه حل این است که مسوولان و تعزیرات حکومتی با محتکران و گرانفروشان برخورد کنند.
وی ادامه داد: همه تورم و مشکلاتی که الان در کشور و بین مردم وجود دارد به موضوع برجام و خارجی ها مرتبط نیست ولی عده ای از نجابت نظام و مسوولان برای احتکار و سوء استفاده بهره می گیرند.
امام جمعه مهریز در خصوص روز قدس اظهار نمود: روز جهانی قدس امسال در مقایسه با سال های گذشته خیلی دارای اهمیت بیشتر است و باید مردم در جمعه آخر ماه مبارک رمضان پرشور در آن شرکت کنند.
محی الدینی گفت: حضور گسترده مردم با هر نوع سلیقه سیاسی در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان و اسرائیل غاصب است.
7541/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.