به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری در خطبه های نماز جمعه هرات افزود: نقش مردم در انقلاب اسلامی بی بدیل است و یکی از پایه های حکومت اسلامی، امت اسلامی است.
وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به دیرالزور اظهار کرد: دشمن زمانی که عملیات تروریستی در کشور ما رخ می دهد ابراز خرسندی می کند اما زمانی که ایران به تروریسم ها حمله موشکی می کند و اقتدار خود را نشان می دهد عصبانی می شود.
خطیب جمعه هرات یادآور شد: تا زمانی که تقوا و پرهیزگاری رمز پیروزی ملت باشد هیچ ضرری از سوی دشمن به آنها وارد نخواهد شد.
جعفری تاکید کرد: حکومت اسلامی حکومتی است مبتنی بر وحی و قرآن و سیره نبوی و علوی و حکومتی است که در دنیا نظیر ندارد و این حکومت همچنین زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) است.
وی گفت: مبارزه با اسرائیل از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که آنها هدفشان تسلط بر دنیا است و می خواهند بر دنیا حکومت کنند و حکومت اسلامی را از بین ببرند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7534/ 6197 خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.