به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: اگر نیروهای نظامی و امنیتی اقداماتی انجام می دهند مردم هم با حضور خود در صحنه همان اقدامات را با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه می دهند.
وی روز قدس را نماد همبستگی و اتحاد مسلمانان برای مبارزه با استکبار جهانی و متعلق به اسلام و مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان جهان امروز یکپارچه علیه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی به صحنه می آیند.
نماینده ولی فقیه در لرستان تنها راه آزادی قدس را ایستادگی و استقامت مردم خواند و افزود: رژیم صهیونیستی و حامیان آنان باید بدانند که ملت های مسلمان به ویژه ملت بزرگ ایران در مبارزه با آنها هیچگونه کوتاهی نمی کنند.
رئیس کل دادگستری لرستان نیز در جمع خبرنگاران گفت: 60 سال است که ملت فلسطین از سرزمین خود آواره شده است و با وجود اینکه قوانین جهانی تعیین تکلیف کرده اما دولت اسرائیل حاضر به تمکین به این قوانین نیست.
محمد جعفر بدری با بیان اینکه هیچ اراده جدی میان دولتمردان سیاسی عالم برای تکلیف این ملت وجود ندارد، بیان کرد: در روزجهانی قدس که یادگار امام راحل است مردم احساس مسئولیت کنند و با ملت متحمل 60 سال درد و رنج همدری کنند.
وی ادامه داد: حمله موشکی سپاه اقدام به جایی بود و پیام مهمی برای کسانی بود که قصد سوء به انقلاب اسلامی دارند.
راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 ظهر از میدان شهدای خرم آباد به سمت پل شهدا، سه راه اسدآبادی و مصلی الغدیر برگزار شد.
امام خمینی(ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به نمایش بگذارند.
اخبار منتشر شده در این زمینه را در ایرنای لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan و کانال تلگرامی irnalorestan@ مشاهده کنید.
3210/7274/3022
خبرنگاران: محمد یاراحمدی - مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.