حجت الاسلام حسن انصاری در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: حمله موشکی در خاک سوریه علیه داعش یک جهاد دفاعی است و باید این روحیه جهادی در بین مسلمانان تقویت شود و همه مسلمان از روحیه جهادی برخوردار شوند.
وی گفت: سپاه در مقابل ترقه بازی های تکفیری ها با اقتدار موشکی خود این عمل موفقیت‌ آمیز را انجام داد و به جهانیان نشان داد که قدرت ایران با تمام کشورها متفاوت است.
به گفته وی، سپاه با انجام این عملیات موفقیت آمیز نشان داد که کشور ایران انتقام خون همه مظلومان منطقه را از داعش و حامیان اصلی آنها می گیرد.
حجت الاسلام انصاری افزود: رمز موفقیت ما در برابر دشمنان، تقوا و مبارزه با هوای نفس و مقاومت در برابر زورگویان و نیز تروریست هاست.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان از دستیابی به کشور ما ناامید هستند؛ دلیل توطئه، تحریم و نقشه کشی آنان و نیز فرستادن تروریست در منطقه را در به خطر افتادن منافع و قدرت و شکوه دشمنان این نظام دانست.
وی با بیان اینکه امنیت ایران، خطر قرمز ماست، اظهار کرد: مردم بصیر و آگاه ایران نمی گذارند کوچکترین خدشه ای به امنیت کشور وارد شود.
حجت الاسلام انصاری در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس افزود: این روز به فرموده رهبری، روز اسلام و روز امت اسلامی و روز فریاد مسلمان علیه رژیم غاصب اسراییل است.
وی گفت: روز قدس مظهر ایستادگی در مقابل اسرائیل و سیاست های خباثت آلود اسرائیل است و باید همه ساله با حضور پرشور در این روز، نقشه شوم دشمنان را از بین ببریم.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.