به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سید عی سجادی ' در خطبه های نماز جمعه نایین در مسجد جامع این شهر ، افزود: روز قدس، یک رویداد مهم تاریخی و جهانی است و یادگار امام خمینی (ره) برای مقابله با مستکبران به حساب می آید.
وی با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بیان کرد: چه زیباست که مردم با راهپیمایی باشکوه در این روز، علیه رژیم صهیونیستی بپا خیرند.
امام جمعه نایین از همه مردم مومن و روزه دار نایین خواست تا همچون سال های گذشته راهپمیایی باشکوهی در روز جهانی قدس برگزار کنند.
وی ایستادگی و استقامت در مقابل ظالم و ثبات قدم در راه خداوند، زمینه پیروزی مسلمانان را فراهم می کند و قدرت کشورهای مسلمان را افزایش می دهد.
حجت الاسلام سجادی همچنین به فرا رسیدن سالروز تشکیل جهاد سازندگی در 27 خرداد سال 1358 نیز اشاره کرد و گفت: امام راحل دستور تشکیل این نهاد را صادر کردند تا منطقه محرومی در کشور وجود نداشته باشد و این مهم نیازمند عملکرد جهادی و اتحاد است.
وی سالروز شهادت امام علی (ع) را به مردم و نمازگزاران جمعه تسلیت گفت و با بیان اینکه زبان از وصف مقام والای این امام همام قاصر است ، افزود: تقوا سرلوحه زندگی امام علی (ع) بود و مسلمانان پیرو آن حضرت نیز باید راه و سیره ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
شهرستان نایین با بیش از39 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت 7136 / 2093 * خبرنگار: حسین فرزانیان * انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.