حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: سران 50 کشور عربی جهان و رئیس جمهوری آمریکا در عربستان گرد هم جمع شدند تا به حمایت از تکفیری و اشاعه و ترویج اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی بپردازند.
وی یادآورشد: کمترین اقدامی که مسلمانان در چنین شرایطی برای ملت مظلوم فلسطین می توانند انجام دهند، حمایت از آنان و اعلام برائت از اسرائیل غاصب است.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: این کشورهای عربی و آمریکای مستکبر قصد دارند تا با این اقدام، زمینه فراموشی مساله فلسطین و ایجاد امنیت برای اسرائیل غاصب را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه مساله فلسطین فراموش شدنی نیست، گفت: جهان اسلام با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از مردم این سرزمین، نشان می دهند که کشورهای عربی و آمریکا نمی توانند زندگی امنی برای رژیم صهیونیستی فراهم کنند.
وی تاکید کرد: بصیرت اقتضا می کند که در برابر دشمنان هوشیارتر بود و با روحیه انقلابی، اسلامی و ایرانی در عرصه حاضر شد.
حجت الاسلام خاتمی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان کشور اشاره کرد و پاسداری از منافع ملی را مستلزم توجه به هویت ملی که دارای سه شاخصه اسلام، پیشینه تمدن و تاریخ ایران و آرمان های اسلامی است، برشمرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی اشاره کرد و مهمترین هدف راه اندازی آن را رسیدگی به مناطق محروم به ویژه روستاییان و خدمت رسانی برای عمران و آبادانی کشور خواند.
وی ادامه داد: بیش از 80 درصد نیاز کشور به محصولات کشاورزی به دست روستاییان تولید می شود و شایسته است که بهترین خدمات در اختیار این قشر قرار گیرد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.