به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: هدف اصلی فرمان رهبر معظم انقلاب در بکارگیری اصطلاح نظامی آتش به اختیار ورود صاحبنظران ، اندیشمندان ، علما ، نخبگان و دلسوزان نظام اسلامی به مسائلی است که مسوولان مستقیم آن مسائل در انجام وظیفه خود کوتاهی و یا قصور کرده باشند.
وی گفت: هدف از این فرمان رهبر معظم انقلاب ایجاد هرج و مرج در کشور با انجام کارهای خلاف قانون نبوده و حتی در صورت ورود افراد صاحبنظر به برخی از مسائل اجتماعی باید برابر با قوانین جاری کشور و مطابق با چهارچوب تعیین شده برای افراد در نظام اسلامی باشد.
خطیب جمعه خلخال با دعوت از مردم برای حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس جمعه آینده اظهار کرد: روز قدس روز مناسبی برای اجرای فرمان آتش به اختیار از سوی مردم برای جواب کوبنده به کشورهای مستکبر و حامی تروریست است.
او با اشاره به آثار مخرب تجربه تلخ 2 قطبی شدن کشور در سال های گذشته گفت: یکی از دغدغه ها و نگرانی های مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تلاش برخی از مسوولان برای 2 جبهه کردن مردم و 2 قطبی شدن کشور است که همه باید در حد و توان خود از تکرار چنین تجربه تلخی در کشور جلوگیری کنند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.