محمود زمانی قمی روز چهارشنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان افزود: در شرایط کنونی عده ای به دنبال نشان دادن ناکارآمدی نظام در اداره امور هستند، مدیران نباید آرام باشند بلکه با تلاش بیشتر نسبت به بیکاری جوانان نگرانی داشته باشند.
زمانی قمی ادامه داد: تعصب به دفاع از کشور و انقلاب خصلت دیگری است که یک مدیر باید داشته باشد تا بتواند در برابر مخالفان پاسخ لازم و محکمی را ارائه کند.
استاندار یزد ادامه داد: برای اجرای بندهای دوازده گانه برنامه اشتغال دولت در سال 1397 با توجه به اینکه تنها 9 ماه بیشتر فرصت نیست، حتما برنامه با امضای استاندار به دستگاهها ابلاغ شود.
وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید ظرف 2 ماه آینده ارزیابی اولیه عملکرد دستگاهها را ارائه کند، افزود: بعد از ابلاغ این وظایف باید به صورت مستمر سنجش و ارزیابی دستگاه انجام شود چون زمان در خصوص سهمیه تعیین شده برای اشتغال امسال بسیار مهم است.
استاندار یزد در باره اولویت اشتغال بخش های مختلف اظهار کرد: واحدهای تولیدی که فضای لازم برای جذب نیروی انسانی جدید دارند یا واحدهای نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت کار باید به جد حمایت شوند.
رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد در ادامه مزیت مهم این مجموعه ها را داشتن زیرساخت های لازم برای ایجاد اشتغال دانست و افزود: به همین دلیل هزینه ایجاد هر شغل در این 2 مجموعه کمتر از سایر بخش ها خواهد بود و می توان به کاهش نرخ بیکاری استان امیدوار بود.
زمانی قمی با قدردانی از برنامه های بنیاد نخبگان برای ارائه طرح بورس شغلی دانشجویان برتر تصریح کرد: باید در اشتغال نیروی انسانی آموزش و نخبه پروری در اولویت باشد و به اشتغال جوانان توجه شود.
در این جلسه گزارشی از برنامه های اشتغال دولت در قالب برنامه های دوازده گانه (تبصره 18 قانون بودجه سال 97 کشور) از سوی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بررسی بورس شغلی دانشجویان برتر یزد از سوی بنیاد نخبگان ارائه شد.
1968/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.